Kolm aastat tagasi tähistas Ott Tänak oma esimest autoralli MM-tiitlit. Selline oli eestlase ülekaal 2019. aasta hooajal, ootus oli, et Toyotaga võidetud esinumbri koht jääb temaga veel mõneks aastaks ka Hyundais.
Kui see oli stsenaarium, siis unustas keegi seda lugeda, kirjutab wrc.com. Kolm aastat i20 pardal on toonud rallivõite, kuid ausalt öeldes näis Tänak harva võimeline tiitlit taas võtma.
Midagi pole lihtsalt õnnestunud. Ja kuu aja pärast on ta Korea meeskonnaga lõplikult läbi.
Mida siis tema ja kaassõitja Martin Järveoja jaoks oodata võib?
Ilmselge oleks hingamispäev. Tänak rääkis isiklikust aspektist oma otsusest lahkuda Hyundaist enne lepingujärgset aega ja aasta kodus Eestis koos perega on valikuvõimalus. See on juhtide jaoks varem toiminud. Ott Tänak on endiselt tipus või sellele väga lähedal, ta on üks maailma kiiremaid ja järgmisel aastal poleks istekoha leidmine tema jaoks probleem.
Aga kas ta tahab hooaega kõrvalt vaadata või on tal juba plaan?
Etteruttavalt öeldes pole selle kohta teooriatest puudust. Arvatakse, et Toyota sõitjate rida võib täieneda mehega, kes on Yarisega maailmameistritiitli võitnud.
M-Sport andis Tänakule WRC-s esimese suurema pausi
M-Sport Fordi potentsiaali taga on suurem kaal, kuid Puma Rally1 rahastamine võib osutuda probleemiks – kuna Craig Breeniga on juba sõlmitud leping järgmiseks hooajaks.
Oleks õiglane hinnang, et Tänaku emotsionaalsed sidemed on M-Spordiga tugevamad, kui Toyotaga. Tema suhe Malcolm Wilsoniga pandi esimestel päevadel tõsiselt proovile, kuid selleks ajaks, kui ta 2017. aasta lõpus lahkus, oli ta Dovenby Hallis kindel lemmik.
Ott Tänaku üllatuskäik pühapäeva õhtul Hispaanias on sõitjateturu kindlasti avanud ja andnud hoolduspargile palju kõneainet.