Klubi Evo Pro Racing jalgrattur Oskar Nisu oli 180 km pikkusel ja mägisel sõidul Tour du Jura hädas oma ratta käiguvahetajaga ja raskel sõidul paremate hulka ei jõudnud.
„Teadsin ette, et sõit saab mulle raske olema, kuid läksin siiski endast parimat andma,“ vahendas Oskar Nisu. „Eilsel sõidul, Besancon Doubsil, lasti jooksikud üsna kiirelt eest ja meil oli kaks meest sees ning lootsime, et täna lastakse jooksikud sama kiirelt minema ja olime tiimiga algul aktiivsed, et keegi meist jooksikutesse saaks. Proovisin ka ise algul mõned korrad, aga tulutult ning reaalsus oli see, et täna läks 2 tundi aega, enne kui jooksikud minema said ja selleks hetkeks olin mina juba maha jäänud.“
Esimene korralikum tõus hakkas 30. kilomeetril ja sinnani käis pidevalt üles-alla parem-vasak, punt kogu aeg ketis. Tõusule mindi juba nii, et Oskar Nisu oli võlas ja siis tõusu viimane km oli päris järsk, umbes 10%.
„Tahtsin seal eest väiksele vahetada, aga enda halvaks üllatuseks esimene käiguvahetaja ei töötanud (peale sõitu selgus, et juhe oli kuidagi lingi seest lahti tulnud. Ma ei tea kuidas siuke asi juhtus. Eile trennis töötas kõik ilusti. Nii et lihtsalt ebaõnn) ja pidin sealt eest suurega üles raiduma ning suuresti tänu sellele ma pundist ka maha jäin, sest ma ei jõudnud kangutada seal enam lihtsalt. Minuga oli veel mingi 10-15 meest, aga üsna kiirelt oli aru saada, et meie jaoks on sõit läbi,“ rääkis rattur.
„Ma teadsin, et see sõit on liiga raske mulle, aga jääda maha sellepärast, et käigud ei töötanud, siis see jätab ikka halva maigu ja pettumuse, kuna tunne oli täna tegelikult parem, kui eelmisel sõidul.“
Ootame oma meeskonda inimest, kes armastab sporti. Pakume võimalust teha samm spordiajakirjandusse ja hakata portaalis saaremaasport.ee vahendama maakonna sportlaste tegemisi. Väike samm võib viia suureni. Kui oled huvitatud võta ühendust telefonil 56 47 39 60.
Ootame oma meeskonda inimest, kes soovib ja oskab tegeleda reklaamimüügiga. Kui oled huvitatud, siis portaal saaremaasport.ee on just sinu jaoks. Võta ühendust telefonil 56 47 39 60.