Nädalavahetusel jätkusid autoralli Euroopa meistrivõistlused Tšehhis Barum ralliga. Tegu oli asfaldiralliga, kus olid stardis ka Ott Tänak ja Raigo Mõlder.
Ford Fiesta R5 autoga sõitnud Tänak ja Mõlder testisid sellel rallil erinevaid DMACK’i asfaldirehve, et leida parim variant millega edasi töötada. Selles osas ralli õnnestus, kui saadi väärt informatsioon erinevate rehvisegude kohta. Pisut varjutasid meeste rallit tehnikaprobleemid, mis ei lubanud igal katsel sõita nii nagu oleks soovinud.
Laupäeva järel olid Tänak ja Mõlder Barum ralli absoluutarvestuse üheksandal kohal, päeva mahtus nii probleeme, kui häid aegu katsetelt, olles päeva teises pooles kahel korral kolmandad. Kaotust liider Vaclav Pech’ile oli 2.21,2.
„Täna juhtus palju, teise katse alguses kohe spinnasime ja jäime kinni, kaotasime kuskil 30 sekundit. Teise ringi alguses hakkasid meil probleemid mootoriga, mida me ei suutnud õhtuni ära lahendada. Õhtuses viimases servises vahetatakse kõik andurid ära ja loodetavasti homme kõik hästi. Oleme proovinud iga ring erinevaid rehve ja oleme seeläbi küllaldaselt tagasisidet saanud. See on meile esimene kord, kui testime rehvisegusid ja oleme rehvitesti poolest esimese päevaga rahul,“ rääkis Tänak peale Barum ralli laupäevaseid katseid.
Pühapäeval jätkus Barum ralli kuue kiiruskatsega ja Tänak ning Mõlder tõusid päeva lõpuks seitsmendale kohale, kaotust ralli võitnud Vaclav Pech’ile jäi 2.41,5 ning peamine eesmärk testida DMACK’i asfaldirehve sai täidetud.
„Meie jaoks selles mõttes hea ralli, et saime väga palju testida erinevaid rehvisegusid ja meeskonnal on nüüd palju infot, kuidas ja millega edasi minna. Usun, et oleme asfaldirehvi arendustöös õiges suunas liikumas. Mootoriprobleemid, millele kohe lahendust ei saanud, väheke varjutasid seda rallit,“ rääkis Tänak peale rallit.
Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi järgmine start on 11.-14. septembril sõidetav Austraalia MM-ralli, kus nad on taas stardis Drive DMACK meeskonna Ford Fiesta R5 autoga WRC 2 arvestuses.