Serbias alanud velotuuri Belgrade-Banjaluka esimesel 96 km pikkusel etapil oli EvoPro Racing rattur Oskar Nisu 21. ja Mazowsze Serce Polski värvides sõitev Mihkel Räim 40. Mõlemad lõpetasid võitjast 10 sekundit hiljem finišijoone ületanud grupis.
Sõit oli päris kaootiline, jooksikute gruppi kordagi ei tekkinud ja oli ainult litter litri järel. Umbes 20 km enne lõppu sai üks Bike Aidi mees eest ära ja hiljem selgus, et see mees jäigi püüdmatuks ja punt finišeeris teise koha peale.
„Minu ülesanne oli lihtsalt finišit oodata ja olla viimane abiline meie sprinterile Michael Van Staeyen’le,“ rääkis Oskar Nisu, kelle sõnul oli lõpp pundis ka päris hull. „Viimased 10 km oli 3×3 km ringidel ja ringil oli parkivad autod ja siis viimasel ringil tulid selg ees veel vastu ringiga saajad jms, mis tegi asja päris ohtlikuks ning ütlen ausalt, et ei saanud seal hästi hakkama ja ei julgenud päris kamikazet ka panna.“
Ring enne lõppu aitas Oskar Nisu veidi oma tiimikaaslast positsioonile, aga sealt edasi sai mees ise hakkama. Ta oli ise 15.-20. kohta tagapool, aga kuna autode vahel oli keeruline, siis ette ta sealt enam ei saanud. Tiimikaaslane oli viies ehk finišispurdi neljas.
Mihkel Räim ütles, et tema jaoks algas päev sellega, et hommikusöögile minnes avastas ta, et kõrvalauas istub üks torssis rattur, kes pole toidukogusega või toiduga rahul. „Kohe sain aru, et tegemist Nisu Ossiga. Kõik juba teavad, et kui Oss ärgates kohe süüa ei saa, siis on ta väga pahur. Õnneks olukord lahenes kiirelt,“ rääkis ta.
Mihkel Räime sõnul oli tema meeskonna plaan selline, et hoitakse pundil silma peal ja ollakse suurtes minekutes sees ning kui jääb lõpu peale, siis aitab ta tiimikaaslast kavalusega. Kuna viimasest kurvist oli ainult 250 m lõpuni, siis taheti teha nii, et Räim oleks rongi viimane mees, aga laseb viimases kurvis sõbra minema ja ta teeb finišit.
„Praktika ja teooria täna kokku ei käinud ja sõit oli väga hektiline,“ tõdes Räim. „Enne lõppu ründas üks ohtlik mees ja ma ütlesin raadiosse, et ärge teda kaugele laske. Kahjuks ei saanud tiimikad minust hästi aru ja mees saigi minema, jäi üksi lõpuni ette. Lõpuringidel üks meie lahtivedaja kukkus ja asjad loksusid paigast ära, tegin oma töö viimase kurvini ära ja siis rahulikult üle joone. Kahjuks viskas meie sprinteril keti maha ja tema finiš ebaõnnestus.“
Ka Mihkel Räime hinnangul oli tegu kreisi võistlusega, sest lõpuringidel olid autod nii paremal kui vasakul. „Päris ohtlik, tegelikult ei tohiks üldse nii olla. Peab ikka väga oma silmad lahti hoidma,“ tõdes rattur.
Reedel sõidetakse jälle sile ja lühike 122 km pikkune etapp.
Ootame oma meeskonda inimest, kes armastab sporti. Pakume võimalust teha samm spordiajakirjandusse ja hakata portaalis saaremaasport.ee vahendama maakonna sportlaste tegemisi. Väike samm võib viia suureni. Kui oled huvitatud võta ühendust telefonil 56 47 39 60.
Ootame oma meeskonda inimest, kes soovib ja oskab tegeleda reklaamimüügiga. Kui oled huvitatud, siis portaal saaremaasport.ee on just sinu jaoks. Võta ühendust telefonil 56 47 39 60.