„Ma arvan, et me lihtsalt seisame silmitsi oma auto kahe erineva tahuga,” ütles meeskonna juht Cyril Abiteboul portaalile DirtFish.
„Esimene on see, et ma arvan, et meil on auto, mis on üsna tipptasemel. Nii et kui leiate seadistuse, on see tõesti teatud olukorra seadistus. See töötab siis, kui tingimused on stabiilsed, kuid siin näete, kus haardumistase muutub iga nurga ja iga nurga kaupa. Ühes nurgas on seadistus hea, järgmises nurgas pole see hea. Nii, et ma arvan, et see on midagi, millele me peame lahenduse leidma, avama sellise seadistuse tööakna, mis meil on.“
Abitebolui sõnul on teine asi üldine haaretase, kui haardeasend on väga madal. On näha, et midagi ei anna sõitjatele kindlustunnet. See on miski, mis on mõjutanud sellest ajast peale, kui see auto esitleti.
„Ma valetaksin, kui ütleksin, et meil on neile kahele küsimusele kõik vastused, kuid vähemalt need kaks küsimust on väga selged,“ lausus tiimipealik, lisades, et plaanis on mõned testid ja Ott Tänak pingutab tegelikult nendes kahes suunas, nii et see on hea.
„Võistlusele tulles, tahad alati midagi paremat loota. Aga ausalt öeldes, kui oleme realistid, ei seisa meie ees midagi ootamatut ega ka mitteteenimist, sest jah, me oleme kõvasti tööd teinud, kuid tegelikult ei ole me tulnud lahendusega, mida vajame. seda tüüpi üritus.“