Itaalias Roomas toimunud Euroopa autoralli meistrivõitlustel Rally di Roma Capitalel said ERC 3 ja ERC 3 Junior klassis esikoha Ford Fiesta R2T kihutanud Ken Torn ja Kauri Pannas.
„Väga rahul võiduga ja Saksamaa rallit silmas pidades oli väga õige otsus siia sõitma tulla,“ rääkis Ken Torn. „Täna pidi ikka väga kaugele oma mugavustsoonist välja tulema, sest konkurendid olid piisavalt kiired ja väledad ning pidi pingutama, et nendega sammu pidada.“
Tiitlikaitsjatena starti asunud saarlased haarasid kohe esimese katse järel oma võistlusklassides liidripositsiooni ja hoidis seda 13. katseni, kui lasti endast 3,5 sekundiga mõõda Peugeot 208 sõitvad portugaallased Pedro Antunes ja Pedro Alves.
Eelviimasel katsel suurendasid saarlaste konkurendid veel edu 0,8 sekundi võrra, kuid siis tegi Portugali paar viimasel kiiruskatsel avarii ja katkestas. Nii võtsid teist aastat järjest võidu Ken Torn ja Kauri Pannas. „No sellise hoo pealt kipuvad sellised asjad juhtuma,“ tõdes Ken Torn, kelle sõnul oli oluline targalt lõpuni sõita.
Pika pausi järel võistlema pääsenud Ken Torni jaoks oli see esimene start pärast tänavust Rootsi MM-rallit. Kauri Pannas luges Viru rallil kaarti Gregor Jeetsile. Juba esimesel kiiruskatsel edestasid Ken Torn – Kauri Pannas kõiki samas masinaklassis võistlevaid konkurente ja nad asusid 7,7 sekundilise eduga sõitu juhtima ja säilitasid rivaalide ees oma edu.
Kuue kiiruskatse järel hoidsid Torn portugallase Pedro Antunesi ees 11,2 ja hispaanlase Josep Bassas Masi ees 3.41,9 suurust edu. „Saime üllatavalt kiiresti hoo üles,“ tõdes Ken Torn. „Tempo oli väga hea. See, et me kohe liidriks asusime meie sõitu väga ei mõjutanud. Oli vaja targalt sõita, et rehvi lõhuks nagu juhtus eelmisel aastal. Kindlasti tuli siin sõitmine kasuks ja saime vajalikke kogemusi järgmisi rallisid silmas pidades. Kuhjaga õige otsus.“
Ken Torn – Kauri Pannas lõpetasid ralli ajaga 2:08.25. Hispaanlased Josep Bassas – Axel Coronado Peugeot 208-l kaotasid neile 3.50,5. Kolmandad olid ungarlased Martin László – Gábor Zsiros Ford Fiesta R2T kaotust 6.53,6.